€0,000

Winkelwagen (0 items)

  • Uw winkelwagen is leeg

415+ Beoordelingen 9,6

Moet & Chandon by AMBUSH - Deze Limited Edition steunt het regenwoud

Moet & Chandon by AMBUSH - Deze Limited Edition steunt het regenwoud

Moët & Chandon ging samenwerken met internationaal modeontwerper Yoon Ahn, mede-oprichter en creatief directeur van AMBUSH. Het is de allereerste keer in het 152-jarig bestaan van dit champagnehuis dat het ontwerp uit handen werd gegeven. Het werd een design dat inspireert, hoop geeft en aandacht vraagt voor wat kwetsbaar is en maar al te gemakkelijk verloren kan gaan. Yoon en Moët & Chandon vonden elkaar in de mix waar traditie en ambacht samensmelt met innoveren en pionieren.

Een samenwerking om blij van te worden want met je aankoop krijg je niet alleen een superstrak design van Yoon Ambush, mét de heerlijke Brut Impérial champagne, maar ondersteun je ook de kwetsbare en bedreigde natuur op onze planeet.

In een zeer beperkte oplage zijn de redesigns van de Moët Impérial champagne, dé huisstijlchampagne, gemaakt ter ondersteuning van een goed doel, de World Land Trust, ter behoud van biodiversiteit.

 

Update: Deze Limited Edition is tijdens de pre-release al uitverkocht geraakt. Je kunt hem niet meer bestellen.

 

Luister hieronder naar het interview met Yoon om te ontdekken hoe haar ontwrichtende creativiteit helemaal op zijn plek was bij de wens van het champagnehuis om met de huidige generatie te praten. Eerder werkte zij al samen met Dior, Louis Vuitton en Nike. In 2003 brak ze door toen Kanye West één van haar ontwerpen droeg.

 

Yoon: "I was thrilled to be given carte blanche to re-design the bottle of Moët Impérial. It was a great challenge given its recognizable and iconic codes, but I also saw it as a great opportunity to bring my own aesthetics to this iconic champagne."

 

 

Met je aankoop support je het World Land Trust

World Land Trust is een liefdadigheidsinstellling voor natuurbehoud. Voor behoud van de biodiversiteit en het leefklimaat op onze planeet is het belangrijk en essentieel dat de vernietiging van ecosystemen stopt.

 

Jonathan Barnard, CEO van World Land Trust: “We zijn Moët & Chandon dankbaar voor haar vrijgevigheid om ons te helpen het Canandé-reservaat in het Ecuadoriaanse Chocó-woud te behouden, een plek die even biodivers is als het Amazone-regenwoud, maar veel meer bedreigd is. Slechts 2 procent van dit bos is nog aanwezig, maar het wordt nog steeds bewoond door 10 procent van de diersoorten die nergens anders op de planeet voorkomen. De steun van de samenwerking Moët & Chandon x AMBUSH zal een directe impact hebben op het stoppen van de ontbossing.“.

 

 

Deze champagne is in een kleine oplage uitgebracht op 15 februari 2021. Na 22 februari zullen de champagnes dan worden verzonden naar iedereen die hem tijdens de pre-release heeft gekocht. 

 

Download ons gratis Champagne Boek

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »