€0,000

Winkelwagen (0 items)

  • Uw winkelwagen is leeg

415+ Beoordelingen 9,6

Wanneer u een klacht heeft over ChampagneBabes

Het is ons streven dat klanten tevreden zijn over ons. Wanneer iets anders loopt dan anders (een pakketje dat kwijt raakt bijvoorbeeld) proberen we altijd proactief al in te grijpen en duidelijk hierover te communiceren zodat u zo min mogelijk last ondervindt. En wat we direct kunnen oplossen pakken we aan, voor zo ver dat binnen onze mogelijkheden ligt. De lat ligt al jaren erg hoog als je kijkt naar ons klanttevredenheidscijfer.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected]

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.   Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »